piątek, 17 maja 2013

Początek: The Sims 3 Rajska Wyspa

Witajcie! Oto mój nowy blog na którym będe pisać tylko i wyłącznie o the sims 3. Dlaczego założyłam ten blog? Po prostu bo kocham the sims! Na początek chcę opisać najnowszy dodatek do simsów 3 który będzie miał premierę 27 czerwca 2013 roku.
Krótki opis gry:
-będzie można pływać łodzią
- nowe umiejętności : snorkeling i nurkowanie.- będą pływające domy
-również będą
motorówki, żaglówki i wiele innych,wodnych środków transportu
-simowie mają możliwość zanurzenia się w oceanie i odkrywania nowych przedmiotów kolekcjonerskich
-simowie mogą stać się właścicielami i prowadzić swój własny kurort.
-nowe kariery: ratownik i właściciel kurortu
-pojawią się również syreny
Narazie na tyle. Bardzo podoba mi się ten dodatek. Właśnie czekałam na taki dodatek! Syreny po raz pierwszy w the sims.

Pudełko the sims 3 rajska wyspa.





Czas na zwiastun!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers