piątek, 24 maja 2013

The Sims 3 Rajska Wyspa Edycja Limitowana

Premiera dodatku dopiero 27 czerwca... a ja już się nie mogę doczekać. Najbardziej w tym dodatku interesują mnie syreny i jak będzie pod wodą, jakie będzie otoczenie. Chcę już mieć ten dodatek!


Krótki opis edycji limitowanej:
Pakiet Rozbitka wyposaży Twoich Simów w rzeczy niezbędne do przetrwania na bezludnej wyspie, umożliwi im sklecenie prowizorycznego domu na dryfującej barce oraz zbudowanie minimalistycznego schronienia pośrodku oceanu – albo korzystanie z tych podstawowych udogodnień w wygodnym otoczeniu cywilizacji! Dostając więcej obiektów niż w jakichkolwiek poprzednich Edycjach Limitowanych z The Sims™ 3, Twój Sim będzie miał wszystko, co potrzebne, aby wyglądać jak rozbitek na wyspie: od poszarpanej odzieży, do mebli inspirowanych wrakami statków. Z pomocą pakietu Rozbitka Twoi Simowie będą mogli ułatwić sobie życie na rajskiej wyspie!

Zamów już teraz edycje limitowaną! http://www.empik.com/the-sims-3-rajska-wyspa-edycja-limitowana-pc-mac-electronic-arts,p1069234737,multimedia-p

1 komentarz:

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers