sobota, 15 czerwca 2013

Opis Karier

Cześć! Nareszcie coraz bliżej wakacje i premiera nowego dodatku do simsów! Nie mogę się już doczekać. Tylko mam jeden problem...ostatnio podczas wchodzenia w moją rodzinę wyskakuje mi jakiś błąd : / Niczego nie pobierałam a dobrze się włącza tylko w rodzinę nie mogę wejść. Może ktoś wie jak to naprawić? Myślę, że jak kupię i zainstaluje dodatek rajska wyspa to może będzie działać? Nie wiem, ale spróbuję.
Na dziś opis 2 nowych karier w rajskiej wyspie:


Ratownik:
Ratownik ratuje simów gdy się topią. Gdy ratuje płeć przeciwną, możliwe iż się zakochają, natomiast gdy chce uratować tę samą płeć i zrobić usta usta, czasami sim się obudzi sam i będzie go od siebie wypierał. Niektórzy Simowie udają że się topią żeby ratownik (bądź ratowniczka) zrobili mu usta usta.

Właściciel kurortu:

Nowa profesja dochodząca w dodatku The Sims 3: Rajska Wyspa. Polega ona na prowadzeniu własnego kurortu. Jego głównym zadaniem będzie dodawanie atrakcji, przydzielanie gościom pokoi oraz zdobywanie gwiazdek dla swojego kurortu. Jeśli chcesz, może to być kurort tylko dla VIP-ów.

Jeszczę chce dodać jedno:


  • Nowe nagrody szczęścia życiowego
    • Silny żołądek - choroba morska nigdy nie dopadnie Sima z tą nagrodą (2,000 pkt).
    • Hotelowy biznesman - więcej klientów, więcej pieniędzy (15,000 pkt).
    • Stalowe płuca - nurkuj bez obawy o uduszenie się (15,000 pkt).
    • Syrenia Alga - zamień swojego Sima w syrenę lub syrenę w Sima (25,000 pkt).
    • Mapa Nieznanych Wysp - z tą mapa nie musisz odkrywać wysp, same się odkryją (25,000).
    • Przyjaciel Krakena - Kraken już nigdy nie zaatakuje Twojej łodzi, na dodatek zaatakuje każdą łódź jaką chcesz żeby zaatakowano (30,000 pkt).
    • Stała syrena - twoja syrena nie potrzebuje częstego pływania w morzu w celu zachowania ogona (tylko syreny)


    • To będzie świetny dodatek!
  • 2 komentarze:

    Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

    O mnie

    Moje zdjęcie
    Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

    Co sądzisz o The Sims 4?

    Fajny blog?

    Followers