piątek, 30 sierpnia 2013

Różne Obiekty Do Simsów

Siemka! Trochę długo nie było mnie na blogu a to przez poprawkę z fizyki. Nienawidzę fizyki.
Dziś mam dla was pare rzeczy do simsów. Mam nadzieję, że się spodobają!


Around the Sims 3     Around the Sims 3       
         POBIERZ                               POBIERZ

Around the Sims 3     Around the Sims 3
         POBIERZ                                 POBIERZ

Around the Sims 3     Around the Sims 3
          POBIERZ                                POBIERZ
Around the Sims 3   
         POBIERZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers