wtorek, 22 października 2013

Nowości do pobrania

Hej wam wszystkim! Dawno mnie tu nie było. Jak się macie? Już niedługo premiera kolejnego dodatku...a mi coś z laptopem się stało i w simsy nie mogę grać! Już nie mogę wytrzymać bez simsów. 
Potrzebowałam trochę przerwy. Mam bardzo dużo nauki, ale będę jak najczęściej dodawać posty!
Around the Sims 3

Around the Sims 3    Around the Sims 3
          POBIERZ                             POBIERZ

Around the Sims 3    Around the Sims 3
            POBIERZ                           POBIERZ 

Around the Sims 3    Around the Sims 3
             POBIERZ                          POBIERZ    

Around the Sims 3    Around the Sims 3
             POBIERZ                           POBIERZ   

Around the Sims 3    Around the Sims 3
          POBIERZ                             POBIERZ          

Around the Sims 3
           POBIERZ

3 komentarze:

  1. Cudowny blog i co najlepsze Polski!! Naprawdę mega, jeden z moich ulubionych :) A co do rzeczy znowu wszystkie wspaniałe, najlepsze chyba to krzesełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze jedno - skąd masz taki cudowny szablon? :)

      Usuń

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers