poniedziałek, 16 grudnia 2013

Rodzina Mills Cz.1

Obiecałam wam, że niedługo dodam zdjęcia mojej rodziny. Oto ona! Myślę, że moja rodzinka wam się spodoba!

Oto moja simka Holly w starym wydaniu przybywając do przyszłości.

Teraz wygląda tak. Właśnie zapisuje się na studia.


Witaj na studiach Holly!

Holly odrazu polubiła wszystkich! A najbardziej Jamesa...


Pierwsza i szalona impreza razem!


Holly ze swoim przyjacielem Derekiem.

coś zdjęcie nie wyszło...


Holly jest zakochana po uszy w Jamesie...ale co będzie dalej dowiecie się w następnej notce!

1 komentarz:

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers