sobota, 14 lutego 2015

The Sims 4 : Witaj W Pracy

Doczekaliśmy się pierwszego dodatku do the sims 4, który zostanie wydany w kwietniu.

Dodatek zawiera 3 kariery :
Kariera Naukowca – polega na tworzeniu wynalazków. Są przypuszczenia, że będzie można tworzyć roboty.
Kariera Detektywa – polega na karierze detektywa w jednostce policji.
Kariera Lekarza – w tej karierze simowie będą się zajmować chorymi ludźmi, co oznacza że powrócą choroby.


W tym dodatku powraca motyw z The Sims 2: Własny biznes z własnymi firmami. Niestety nie wiadomo jak można będzie kierować tymi przedsiębiorstwami, ale znamy niektóre ich rodzaje:

-Butik
-Sklep z zabawkami
-Sklep z elektroniką
-Sklep meblowy
-Cukiernia
-Księgarnia
-Galeria sztuki


Co myślicie o tym dodatku? Zamierzacie go kupić? Mi osobiście podoba się bardzo, bo pierwszy raz z całej serii The Sims będzie można przyjmować porody w karierze lekarza oraz aresztować przestępców w karierze policjanta! Brzmi świetnie! Poniżej macie okładkę dodatku, parę zdjęć i jego zwiastun :



Dzięki The Sims 4: Witaj w Pracy Simowie zostaną lekarzami. - The Sims 4 - dodatek Witaj w Pracy pozwoli wcielić się w lekarza - wiadomość - 2015-02-05


















 









                                                                                  ZWIASTUN : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers