poniedziałek, 6 lipca 2015

The Sims 4 : Dzień W Spa

Drugi pakiet rozgrywki do gry The Sims 4 nadchodzi! Data premiery pakietu to 14 lipca 2015 roku.

Opis pakietu :

Po dotarciu do spa Simowie mogą wypoczywać (i figlować!) w saunie albo poddać się odprężającemu masażowi. W spa znajduje się kilka nowych, interaktywnych obiektów, z których mogą korzystać Wasi Simowie – od foteli do masażu, po kąpiel błotną, o której powiemy więcej niebawem. Ale to nie wszystko co zawiera ten pakiet rozgrywki.

Wasi Simowie mogą także rozwijać wewnętrzną harmonię, wykonując masaże, ćwicząc jogę i medytując. Im częściej biorą udział w tych nowych zajęciach, tym lepsi się w nich stają. Wyższy poziom wewnętrznej harmonii oznacza nowe pozycje jogi, możliwość wykonywania lepszych masaży oraz specjalną niespodziankę medytacyjną!

Logo : 

Okładka : 

Mini Zwiastun :

Zdjęcia :
Zamierzacie kupić ten pakiet?

2 komentarze:

  1. nie mam the sims 4, ale i tak bym nie kupiła, bo jakoś mnie do siebie nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie mam do Czwórki nic, oprócz podstawy. Tego pakietu na razie też nie mam zamiaru kupować. Być może ta gra bardziej mnie do siebie zachęci, jeśli dodadzą małe dzieci w darmowej aktualizacji, bo jak na razie trochę strajkuję ;p

    OdpowiedzUsuń

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers