sobota, 29 czerwca 2013

Rajska Wyspa - Syreny

Nareszcie! Tak długo czekałam na ten dodatek, ale jeszcze go nie mam. Ci którzy mają już ten dodatek to wiedzą jak wszystko w nim wygląda. A to dla tych co zamierzają kupić rajską wyspe:


Ekran ładowania rodziny.

Teraz chciałabym napisać trochę o syrenach bo najbardziej to one mnie interesują w tym dodatku.
Syrena może mieć dziecko z simem i mogą narodzić się dzieci syreny. Małe dzieci, do nastolatka, nie mają ogonów jedynie łuski, mogą zmieniać ich kolor. Odżywiają się rybami lub algami, które można zbierać na parcelach podwodnych lub kupić w sklepie spożywczym, mogą też przyjmować zwykłe jedzenie.  Ich mocami są: długie pływanie, nurkowanie bez potrzeby tlenu, przywoływanie innych syren. Syrenią klątwę można pozyskać od innej syreny lub kupić „Mermadic” za 25 000 pkt. Szczęścia Życiowego. Zamiast potrzeby higieny muszą być nawadniane (wanna, ocean, prysznic, basen), jeśli syrena odwodni się to umrze. Zwykły sim może przywołać zapoznane syreny za pomocą specjalnej muszli.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Liczy się dla mnie każdy komentarz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie!

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Selenator. Prowadzę bloga o grze the sims, więc zapraszam do czytania :)

Co sądzisz o The Sims 4?

Fajny blog?

Followers